تعیین کردن تاریخ در تیندر
نوشته شده توسط : maryam

پیام های تیندر اولین تاریخ های جدید هستند. و قانون در مورد موضوعات تابو به صورت آنلاین اعمال می شود. با ملایمت صحبت کنید و روی علایق خود تمرکز کنید.

دین، سیاست و پیشینه شما باید از پیام های شما دور بماند. هیچ مسابقه تیندر نمی خواهد فکر کند که آن ها یک بازگشت هستند یا اینکه وارد یک بحث داغ بر سر نوشیدنی ها خواهند شد. در موارد کوچک، ممکن است در مورد موضوعات خاصی به توافق برسید.

با این حال، در بیشتر تاریخ های تیندر، اگر اختلاف نظر کوچکی بین سیاست و باورهای معنوی پیدا کنید، تغییر موضوع کار سختی خواهد بود. این موضوع به خصوص در مورد سکس صدق می کند.

تیندر اغلب به عنوان یک اپلیکیشن برای افرادی که به دنبال رابطه جنسی هستند تا یک رابطه معنادار شناخته می شود. حتی اگر صرفا به دنبال یک شوخی معمولی هستید، رابطه جنسی را وارد مکالمه نکنید.

مگر اینکه مسابقه شما یک مکالمه جذاب را رقم بزند. بعد از اولین قرار (یعنی اگر خوب پیش برود) اتاق خواب را ترک کنید. زنان معمولا انتظار دارند، اما لزوما هیجان زده نمی شوند، پیشرفت های جنسی، سکست ها، و تصاویر ناخواسته از طریق تیندر. پرخاش کردن یا ارسال یک پیام کوتاه اغلب به مکالمه پایان نمی دهد یا شما را از Tinder دور می کند.

تنظیم تاریخ

پس از اینکه ارتباط خود را با تیندر برقرار کردید، وقت آن است که تاریخی را پیشنهاد دهید. توجه: ارتباط به معنای داشتن چند مکالمه ساده پشت و رو است که نشان می دهد شما آسیب پذیر و یک انسان عادی هستید.

آیکون Tinder s یک شعله است و بدون جرقه یک جلسه درون برنامه ای، شعله خاموش خواهد شد. در طول مکالمه خود فعال باشید و تاریخی را تعیین کنید. مقاله اخیرG پیشنهاد می کند که قبل از درخواست از کسی در یک قرار ملاقات، ده ها پیام متفکرانه ارسال کنید و آن پیام ها را به تاخیر نیندازید.

در واقع اشتباهی که اکثر افراد در هنگام تلاش برای گرفتن یک تایمر مرتکب می شوند، این است که مکالمات را ادامه می دهند تا در نهایت درخواست ملاقات کنند.

اگر می خواهید تاریخی را تنظیم کنید که دوستتان از آن لذت ببرد، ایده تاریخ خود را بر روی مکالمه خود قرار دهید. اجازه دهید مکالمه جاری شود؛ یک حرکت ناگهانی ممکن است به تاریخ شما نشان دهد که علاقه ای به مکالمه ندارید.

اگر خیلی به این فکر می کنید که چگونه یک قرار ملاقات را در گفتگوی تیندر خود تنظیم کنید، ممکن است بخواهید قبل از انجام یک حرکت، منتظر چند پیام بمانید. اما اجازه ندهید صحبت های تیندر به بیرون درز پیدا کند. اما ایده هایی که در ادامه به آن ها می پردازیم به احتمال زیاد پاسخ مثبت خواهند داد.





:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: